BIEDRĪBA “RETRO JAWA KLUBS Russian Latvian

IESTĀTIES KLUBĀ
Tēmas pārskats: Сцепление 638 - ки
Lietotājvārds:  Parole:    Reģistrēties |  Aizmirsi paroli

Biedrība “RETRO JAWA klubs” » Tehniskā sadaļa / Технический раздел » Dzinējs / Двигатель
Kurš šeit atrodas? 1 Viesis
 draugiem.lv Printēt tēmu
Сцепление 638 - ки
Aleksandr
Всем здравствуйте! Проблема такая: при трогании с места прослеживается пробуксовка,дерганье и тряска, а если по сильнее дать газу отчетливо слышен скрежет, что ли (вжиканье). Полуавтомат работает нормально. Кто нибудь с этим сталкивался на LAWA 638? В чем может быть проблема, в масле или же сносились диски сцепления? За ранее СПАСИБО!
left  up  down
georgs64
Привет.
Тут буквально только что на днях задавали этот вопрос в другой теме.
Это почти 90 % заводской косяк на всех 38-х ява.
Лечение одно и простое, заменить сцепление целиком и втюхнуть от 34-ки.
Даже сам завод изготовитель отказался от этого сцепления и ставит сцепления на 40-вую ява уже от 34-ки.
Так что ни так всё сложно.
Пробуй.
left  up  down
ronin
У меня было такое, но я не ставил механизм от шестерки,
а сделал тюнинг с проточкой тарелки и заменой пружин. Можно пружины не менять, а усилить их доп.шайбами.
Ява перестала дергаться и теперь трогается нормально.
Спасибо Георгию -это то же его совет. Описание и фотки процесса есть где-то на форуме.
left  up  down
Aleksandr
Всем привет! С проблемой сцепления разобрался, путем проб и ошибок оно работает, в итоги пришлось заменить: нижний краб (были разбиты шлицы, те что на вал одеваются) уплотнительная резинка и соответственно сами диски сцепления (сухари). P.S. старые в пачке были равны 19 мм, в мануале написано что предел 15 мм.
left  up  down
georgs64
Aleksandr rakstīja:
Всем привет! С проблемой сцепления разобрался, путем проб и ошибок оно работает, в итоги пришлось заменить: нижний краб (были разбиты шлицы, те что на вал одеваются) уплотнительная резинка и соответственно сами диски сцепления (сухари). P.S. старые в пачке были равны 19 мм, в мануале написано что предел 15 мм.


OKOKOK
left  up  down
konuss
Georg,kas jādara 638 sajūgam,lai tas normāli strādātu man 634 sajūgu kā,mēslu rauj riņķī,beidzot tiku skaidrībā ar to raustekli un neiešanu,nomainot komutātoru,tagat mierīgi braucot,jau nekas bet ručkā baigi isslīdAngryTā,vēl man viņa nav gājusi nekad.
left  up  down
georgs64
34 sajūgam nav ne vainas un viņš ir labāks par 38.
Samaini eļļu uz MS 20 un uzliec biezas šaibas atsperēm.

www.bildites.lv/images/xrqp60worhnci120bi7m.jpg

www.bildites.lv/images/vepbxqzupgyya9d6nx.jpg

www.bildites.lv/images/3e4pdtg4plsbk0qqd8u4.jpg

www.bildites.lv/images/oe8jb438wcl25yagdoq.jpg

www.bildites.lv/images/mtcajulani6xuexu7.jpg

www.bildites.lv/images/oatgbhcqfwmelagv6uil.jpg

www.bildites.lv/images/wmlqnlal2crw231cpg8z.jpg

Izmainījis(usi) georgs64, 16/05/2016 22:07
left  up  down
b-boying13
Man arī bij problēmas ar Jawa 638 sajūgu, ta slīdēja ta vilka līdzi, tad man viens cilvēks ieteica ielikt starp sajūga izspiedēj stienīšiem gultņa lodīti un problēmas pazuda kā nebijušas.
left  up  down
konuss
Georg,ko es aizmirsu uzprasīt,kam nāca sajūga diski ar korķa kubiciņiem,kautkādām pirmajām omēm?Un labāki viņi vai sliktāki?atradu kādus trīs gabalus tādus,jaunus,no vecajiem krājumiem.
left  up  down
georgs64
Sliktāk viņi nav, bet feredo kalpos ilgāk, drošāk un nesadedzināsi.
Korķus var sadedzināt ja spēlēsi ar sajūgu.
left  up  down
konuss
georgs64 rakstīja:
Sliktāk viņi nav, bet feredo kalpos ilgāk, drošāk un nesadedzināsi.
Korķus var sadedzināt ja spēlēsi ar sajūgu.


Ar,ko es citreiz zloupatribļaju,kad kārtīgi no kāda jāaizietČau!
left  up  down
b-boying13
Tieši par šo es arī runāju... https://www.youtu...uY[/quote]

Izmainījis(usi) b-boying13, 20/07/2016 14:32
left  up  down
Pāriet uz forumu:
 
Līdzīgas tēmas
Lietotājvārds:  Parole:    Reģistrēties |  Aizmirsi paroli

Tēmas Forums Atbildes Pēdējie ziņojumi
тюнинг - гидравлическое сцепление Dzinējs / Двигатель 11 29/03/2016 23:20

Pastāstīt citiem
Lietotājvārds:  Parole:    Reģistrēties |  Aizmirsi paroli

URL:
BB-Code:
HTML:
Pievienot:
Share |

Izstrādāts uz Pimped-Fusion.
RETRO JAWA © 2017
Kontakti
Pielāgošana ngt.lv