BIEDRĪBA “RETRO JAWA KLUBS Russian Latvian
Tēmas pārskats: Amartiņč 360 Амортизатор
Lietotājvārds:  Parole:    Reģistrēties |  Aizmirsi paroli

Biedrība “RETRO JAWA klubs” » Tehniskā sadaļa / Технический раздел » Ritošā / Ходовая
Kurš šeit atrodas? 1 Viesis
 draugiem.lv Printēt tēmu
Amartiņč 360 Амортизатор
georgs64
Sveiki tauta.
Sen jau konstatēeju tadu lietu, pakalējam amartiņan hrom glāzē zem pederes stāv divu veidi šaibas.
Viena ir plakana ka parasta šaibā un otrā ir virpota konusa veidā pēc glāzes sēžas.
Šaibām jābūt obligāti jo uz viņu sēžās pedere, konusa šaiba protams būtu viennozīmīgi lābāk un pareizāk ne kā parastā.
Man te iegājā prātā viena fiška, ja konusa šaibas nav, tad to var izgatavot no metamas detaliņas kura atrodās rāmi 360, dakšas traversas gultnis.
Bieži vien tie gultņi ap laiku neturās un dilst, tad sāk fiksēties.
Paņemt to gultņu čaulu un izvirpot ar dimantu griezni ikšējo caurumu uz 33.5 mm un liec hrom glāzē iekšā, der ka dzimtais.
Pārbaudīts uz sevis.


Наше, Вашим.
Давно уже констатировал такое дело, на заднем амортизаторе в хром стакане под пружиной находятся шайбы двух видов.
Одна простая плоская шайба и вторая конусная , точеная под гнездо хром стакана.
Шайбе там надо быть обязательно, но конусная шайба в любом случае лучше и правильнее чем плоская.
У меня возникла на уме одна фишка, если нету конусной шайбы то можно воспользоваться подшипником от траверсы вилки 360 который запрессован в раму.
Выточить отверстие алмазным резцом на 33,5 и ставьте в хром стакан под пружину, подходит как родная.
Проверено на себе.

s017.radikal.ru/i436/1510/0d/11f6953fbf29.jpg

s019.radikal.ru/i635/1510/c9/d1ce86b90df1.jpg

s019.radikal.ru/i602/1510/54/d39fbe9b7bce.jpg

s005.radikal.ru/i212/1510/c3/c1f6737df089.jpg

s017.radikal.ru/i439/1510/c8/f2679a688ee6.jpg

s008.radikal.ru/i304/1510/24/b1e8a6e1edd8.jpg

s42.radikal.ru/i097/1510/ae/353cca37851a.jpg

i056.radikal.ru/1510/a9/a9933a6aa8c1.jpg

HaaHaaHaa

Izmainījis(usi) georgs64, 31/10/2015 10:07
left  up  down
Doktors Gonza
Jautājums par aizmugures amīšiem!
Ir man vismaz gabali 10. Konstrukvija vienkārša un tas ir forši.Ir jēga izjaukt un atrestaurēt vecos vai arī nav jēga ar hidrauliku ņemties?
Priekšas dakšai ir rezerves daļas, vai var dabūt cackas no pakaļas amīšiem?
left  up  down
Vilcins
Jawa bode jābūt aizmugures amortizatoriem tev komplektiem.
left  up  down
Doktors Gonza
Vilcins rakstīja:
Jawa bode jābūt aizmugures amortizatoriem tev komplektiem.

Tu domā remkomplektu vai visu hidrauliku jau saliktu kopā?
left  up  down
Viesis
Es jawa bodē paņēmu jaunu hidrauliku un hromētās glāzes-vecās hromēt sanāks dārgāk kā jaunas nopirkt.
left  up  down
rechijs
ir blīvslēgi jawas bodē, vienam amītim 2-3 eur izmaksā komplekts.
ja nav izdiluši, tad ir jēga taisīt vecos Smile
left  up  down
georgs64
Ja ir veselei amartiņu štoki, tad ir izdevigāk reanimēt,.
Samainīt blīvslēgu (kuro vajag pareizi ievietot,eglīte uz leju), riņķīti, visu nomazgāt un jaunu eļļu.
Bet ja štoki diluši vā līķi, tad jamaina pilnībā.

Izmainījis(usi) georgs64, 02/02/2016 09:18
left  up  down
Doktors Gonza
Gan jau 2 no 10 salasīšuSmile...paldies!
left  up  down
georgs64
OKOKOK
left  up  down
georgs64
HaaHaaHaa
left  up  down
Pāriet uz forumu:
 
Līdzīgas tēmas
Lietotājvārds:  Parole:    Reģistrēties |  Aizmirsi paroli

Tēmas Forums Atbildes Pēdējie ziņojumi
от чего амортизатор? Jautājumi / Вопросы 3 14/02/2016 14:45

Pastāstīt citiem
Lietotājvārds:  Parole:    Reģistrēties |  Aizmirsi paroli

URL:
BB-Code:
HTML:
Pievienot:
Share |

Izstrādāts uz Pimped-Fusion.
RETRO JAWA © 2017
Kontakti
Pielāgošana ngt.lv