BIEDRĪBA “RETRO JAWA KLUBS Russian Latvian
Tēmas pārskats: RITEŅA SPIEĶOŠANA. СПИЦОВКА КОЛЕСА.
Lietotājvārds:  Parole:    Reģistrēties |  Aizmirsi paroli

Biedrība “RETRO JAWA klubs” » Tehniskā sadaļa / Технический раздел » Ritošā / Ходовая
Kurš šeit atrodas? 1 Viesis
 draugiem.lv Printēt tēmu
RITEŅA SPIEĶOŠANA. СПИЦОВКА КОЛЕСА.
georgs64
s019.radikal.ru/i611/1710/41/2e2f30bde181.jpg

s010.radikal.ru/i312/1710/95/6767a96e7842.jpg

s018.radikal.ru/i506/1710/85/1826eeb61582.jpg

s008.radikal.ru/i304/1710/1c/54682cab4393.jpg

s16.radikal.ru/i190/1710/2d/e2f8e6d13f1e.jpg

s018.radikal.ru/i505/1710/2f/12d0db1cb6b4.jpg

s008.radikal.ru/i304/1710/8e/92d44c40109b.jpg

s16.radikal.ru/i190/1710/af/95647f789683.jpg

s56.radikal.ru/i154/1710/21/4a659079b2d5.jpg

s019.radikal.ru/i644/1710/9e/037785d3cd5b.jpg

s11.radikal.ru/i183/1710/34/999e050693b8.jpg

s013.radikal.ru/i324/1710/d6/f046758332ed.jpg

s018.radikal.ru/i528/1710/20/9700e5e181e6.jpg

s018.radikal.ru/i523/1710/a3/2474f3f4181f.jpg

s010.radikal.ru/i311/1710/e4/a05f02ca328b.jpg

s019.radikal.ru/i605/1710/40/2bde6b006f0f.jpg

Izmainījis(usi) georgs64, 04/10/2017 13:39
left  up  down
metrinsh
un atkal neviena skaidrojoša teikuma.... Hmm
left  up  down
georgs64
metrinsh rakstīja:
un atkal neviena skaidrojoša teikuma.... Hmm


sveiks.
nu bet tur taču visu var redzēt, kā saka skaidri un saprotami.

Izmainījis(usi) Viesis, 13/01/2011 18:03
left  up  down
Viesis
Jā, Georg uzraksti:
Ar ko tīrīji un pulēji trumuļus?
Kā mainīji gultņus (kādus liki, kāds numurs, kur dabūt, cik maksā, kādā veidā dabūji ārā vecos un iekšā jaunos)?
Kādi spieķi, notīrīti/pārhromēti vecie, vai jauni, kas ar uzgaļiem, vispār cik veidu spieķi ir vienam ratam(garāki, īsāki)?
Kāda ir spieķošanas tehnika, augšā-lejā-iekšā-ārāSmile?
Kādā secībā jāpievelk spieķi?
Ko tu tur dari ar lineāliem?
Kādas kameras, kādas riepas, izmēri, kur dabūt, cik maksā?
Svarīgākās lietas, kam jāpievērš uzmanība, no kā jāuzmanās utt.?

Izmainījis(usi) Viesis, 13/01/2011 18:26
left  up  down
georgs64
andiss написал:
Jā, Georg uzraksti:
Ar ko tīrīji un pulēji trumuļus?
Kā mainīji gultņus (kādus liki, kāds numurs, kur dabūt, cik maksā, kādā veidā dabūji ārā vecos un iekšā jaunos)?
Kādi spieķi, notīrīti/pārhromēti vecie, vai jauni, kas ar uzgaļiem, vispār cik veidu spieķi ir vienam ratam(garāki, īsāki)?
Kāda ir spieķošanas tehnika, augšā-lejā-iekšā-ārāSmile?
Kādā secībā jāpievelk spieķi?
Ko tu tur dari ar lineāliem?
Kādas kameras, kādas riepas, izmēri, kur dabūt, cik maksā?
Svarīgākās lietas, kam jāpievērš uzmanība, no kā jāuzmanās utt.?


Sveiki visiem.
Rumbas virpā ar GOJU.
Gultni mainās tikai ar varu, diezgan smagi iet ārā, jo sitiens sanka tākā uz sānu, jo buksa nedod tikt klāt pie gultņa ieb jāsit pa gultni no bremžu puses un viņš izspiedis gultni no vāka (zvaigznes) peses, tad otro gultni viegli izsist..
Galvenais vienu pusi izsist un pēc tam otro viegli.
Iekšā iet 302 gultni divi gabali, iesaku pilnīgi vienalga kādas firmas, galvenais lai būtu slēgtie, es liku neslēgtos jo viņi man tādi bija dabūti, bet labāk slēgtos.
Iekšā arī tā pat ar varu, man ir tāds speciāli izvirpota stupica, uzliku gultnim visā diametrā virsu un situ ar āmuru, ļoti vienkārši.
Spieķošanas tehniki neizstāstīšu, jo to vajag redzēt, tas ir diezgan sarežgīti un ķāpīgi. Liniāli domāti tam, lai varētu redzēt sabīdi uz sanu (astotnieks) un prieksā sabīdē uz priekšu (ola).
Spieķus vilku uz jūtību lai nenorautu vītni, to arī nevar izstāstīt, to tik var just.
Kameras MITAS un riepas arī MITAS un BARUM galīgi jauna bet 30 gadīga.
Es varētu ieteikt presēt trešo gultni, divi no bremžu puses, tehnologija to ļaui, jānovirpo no buksas gultņu biezumu un sit ieksā atpakaļ, tikai starp gultņu iekšējām čaulām vajag 0.5 šaibu, savādāk pie pieskrūvēšanas gultni noklemmēs.
Tad to ratu nav iespējams nokaut (ja runa iet par gultniem)

Izmainījis(usi) georgs64, 13/01/2011 23:34
left  up  down
turists
Mūsdienās ir pieejami gultņi ar gumijas slēgumu, kas nodrošina krietni labāku aizsardzību pret putekļiem utt. . Oriģnālais filca slēgums komplektā ar atvērtā tipa gultņiem nav labākais risinājums. Smile
left  up  down
georgs64
turists rakstīja:
Mūsdienās ir pieejami gultņi ar gumijas slēgumu, kas nodrošina krietni labāku aizsardzību pret putekļiem utt. . Oriģnālais filca slēgums komplektā ar atvērtā tipa gultņiem nav labākais risinājums. Smile


tieši tā Mārci, vajag slēgtos, to es arī iesaku.

Izmainījis(usi) turists, 14/01/2011 08:51
left  up  down
Viesis
vai spieķu galus(ja cinkoja) tīrīji ar vītņgriezi?
ar ko tiki iekšā rumbas ribās,lai pulētu? vai tur nepulējam?
left  up  down
georgs64
Sveiki.
Virpā iespiedu un ar smalku smilšpapīru gan ribas gan pārējo un pēc tam tas pats ar pasat goju, sanāk atrī un ērti.
Spieķu galvas bija jauni un daži lietoti, smērēju smēri un saskrūvēju.
left  up  down
oilmaster
Tātad, beidzu sezonu, iedzinu mocīti zem jumta, kopš maija, nojumi nebija redzējis. Pa lielam viss ok, bet vienai lieta gan acīs iekrita. Restaurējot pārspieķoju visus 3 ratus.
http://retrojawa....lorex.html

Priekšu un pakaļu izmantoju jaunus spieķus, bet blaķenes ratam onka iedeva līdzi veco laiku spieķu komplektiņu, nelietotus, bet laika zobs viņus padarījis bija šur tur rūsainus un nosūbējušus. Pa cik ārā mest roka necēlās un blaķenei tāpat viņus īsti neviens nepētīs, pārcinkoju un liku kopā.

Tagad secinājums, pārcinkotie visi ar rūsu, jaunie, notīri un izskatās kā jauni! Lamājos!
left  up  down
Vanags
Tagad, kad pagājušajā nedēļā saņēmu saspieķotus savus 354-tās ratus, varu tikai piekrist viedoklim, ka ar vecajiem spieķiem nav ko mocīties. Sākumā protams bija grūti pieņemt ieteikumu - paņem fleksi, izgriez vecos spieķus, nopērc jaunas feļas un spieķus, nopucē rumbas un aizved pie spieķotāja.
Mēģināju to darīt tā maigāk, skrūvēt tos vecos spieķus arā, bet pēc trīs izskrūvētiem spieķiem sapratu, ka bez flekša te ne kas nesanāks. Tā pēc piecu minūšu darba paliku ar divām rumbām rokās un moci uz koka kastes. Pirmajā momentā sajūta bija dīvaina, bet tagad ne mirkli nenožēloju kad tā izdarīju.

Šādi darot, it kā zūd tās restaurācijas moments, bet nezinu vai kāds novērtēs to milzīgo darbu ja katru spieķi nopuces pārcinkos utt. un beigās tā pat sarūsēs, vienīga ja uz katrā spieķa iegravē 1961g.

P.S
Paldies Raimondam par konsultāciju.
left  up  down
Viesis
Man domāt ka cinkots tur pat kur man... starta ielā.
Tik maniem spieķiem nekādu problēmu ... nekādu.
left  up  down
oilmaster
nu, starpiiba, ka mans mocis no pavasara staaveeja aaraa, tavs pa laikam garaazjaa. taka gaidi paarsteigumu uz naakamo sezonu, vai pa laikam kkaadus smaakjus puut virsuu.
left  up  down
Viesis
Spieķi man nebija gluži sarūsējuši,ceru ka pamat klājums ir saglabājies. Tev vnk nebija 634 spieķu ...nebija,man nācās cinkot. Vai tagad var nopirkt 634/638 spieķus?
left  up  down
oilmaster
Var!
left  up  down
Pāriet uz forumu:
 
Līdzīgas tēmas
Lietotājvārds:  Parole:    Reģistrēties |  Aizmirsi paroli

Tēmas Forums Atbildes Pēdējie ziņojumi
Riteņa vāks - Крышка колеса Ritošā / Ходовая 12 24/10/2017 22:35
Колёса 353/354 первый выпуск. (полубарабаны) JAWA 353 6 02/01/2017 17:35
Aizmugureja riteņa montāža Ritošā / Ходовая 4 07/07/2013 10:33

Pastāstīt citiem
Lietotājvārds:  Parole:    Reģistrēties |  Aizmirsi paroli

URL:
BB-Code:
HTML:
Pievienot:
Share |

Izstrādāts uz Pimped-Fusion.
RETRO JAWA © 2018
Kontakti
Pielāgošana ngt.lv