BIEDRĪBA “RETRO JAWA KLUBS Russian Latvian
Tēmas pārskats: Dzinējs
Lietotājvārds:  Parole:    Reģistrēties |  Aizmirsi paroli

Biedrība “RETRO JAWA klubs” » Tehniskā sadaļa / Технический раздел » Dzinējs / Двигатель
Kurš šeit atrodas? 1 Viesis
 draugiem.lv Printēt tēmu
Dzinējs
edgar
Sveicināti, biedri!

Jautājums par jaudu jeb motora "asumu" Jawa 638.
Divas Jawa 638, abām motori dzimtie, nobraukuma atšķirība 9 t.km, vienai kompresija mazliet lielāka, otrai, ar lielāku nobraukumu mazliet mazāka, viss pārējais identisks - izpūtēji, gaisa filtri, karburatori tīri, svaigi regulēta kontaktu aizdedze, kloķene, gultņi, blīvslēgi kārtībā.
Viena, sauksim to par Jawa A, kurai nobraukums mazāks un kompresija mazliet lielāka, ir izteikti asa un patīkami spridzina, kā divtakterim nākas.
Otra, Jawa B arī iet, bet tai nav divtakterim piemītošā patīkamā asuma un cēliena, kā Jawai A. Jawai B tika mainīta tikai cilindru blīve, jo vecā bija iepriekšējā saimnieka paštaisīta un suloja.

Jautājums, dēļ kādām atšķirībām motorā viena Jawa ir asa, bet otra tupa; ko skatīties un darīt dzinējā, lai Jawa ir asa un spridzina, kā tai nākas?

Mana versija - varbūt oriģinālā cilindru blīve kaut ko par daudz nosedz, vai arī no rūpnīcas ir atšķirīgi cilindru lūku frēzējumi utt.

Izmainījis(usi) edgar, 18/09/2017 15:41
left  up  down
georgs64
Sveiki.
Diez vai tur būs blīves vaina.
Tur varbūt 100 un viena vaina, kuros nebūs tik vienkārši atrast.
left  up  down
edgar
georgs64 rakstīja:
Sveiki.
Diez vai tur būs blīves vaina.
Tur varbūt 100 un viena vaina, kuros nebūs tik vienkārši atrast.


Tieši motorā 100 un viena vaina?
left  up  down
georgs64
Tieši tā
left  up  down
edgar
georgs64 rakstīja:
Tieši tā


Ko Jūs ieteiktu?
left  up  down
georgs64
Aizdedze, karburātors, gredzeni, bikses, klusinātāji, līkumi.
left  up  down
Gacans
Viens no ietekmējošiem stāvokļiem ir tas ,ka itkā vecākais motors ar lielāku nobraucienu iet labāk ,tā ir pirms ,miršanas gultņi ,gredzeni kārba ,vis ir padilis un salīdzinoši viegli griežas,un pēc kāda laika sāks gaitas īpašības pasliktināties ....

Izmainījis(usi) Gacans, 22/09/2017 18:18
left  up  down
edgar
Gacans rakstīja:
Viens no ietekmējošiem stāvokļiem ir tas ,ka itkā vecākais motors ar lielāku nobraucienu iet labāk ,tā ir pirms ,miršanas gultņi ,gredzeni kārba ,vis ir padilis un salīdzinoši viegli griežas,un pēc kāda laika sāks gaitas īpašības pasliktināties ....


Ja viss ir padilis, tad nav iespējams noregulēt kontaktu aizdedzi. Manā gadījumā oriģinālā kontaktu aizdedze strādā nevainojami.
Vainu atradu, tā bija gumijā starp karburatoru un cilindru pāreju; īsi sakot, gumijai piespiežoties pie pārejas, tā saspiedās un sašaurināja degvielas padeves caurumu.

Radās cits jautājums -

kādas motora pazīmes liecina par nepieciešamību slīpēt cilindrus uz nākamo remontu?
left  up  down
konuss
Tad kad nestrādā brīvgaitā,vai ja besī kā,grab.
left  up  down
Pāriet uz forumu:
 
Līdzīgas tēmas
Lietotājvārds:  Parole:    Reģistrēties |  Aizmirsi paroli

Tēmas Forums Atbildes Pēdējie ziņojumi
Dzinējs uz pārdošanu no 634-1 Jubilejka JAWA 634 12 04/02/2018 20:18
Dzinējs Pērku / Куплю 2 09/10/2016 10:13
dzinējs ieēdies Dzinējs / Двигатель 9 24/06/2012 18:16
Dzinējs Dzinējs / Двигатель 6 17/09/2011 21:26

Pastāstīt citiem
Lietotājvārds:  Parole:    Reģistrēties |  Aizmirsi paroli

URL:
BB-Code:
HTML:
Pievienot:
Share |

Izstrādāts uz Pimped-Fusion.
RETRO JAWA © 2018
Kontakti
Pielāgošana ngt.lv