Ziņojumi: 55 Reģistrēts: 13.12.10 No kurienes: Aiviekste
Tā kā Georgs nemīl paskaidrot veiktās darbības, un es jaunībā Jawai arī esmu "pārkodējis" atslēgas, tad paskaidošu:
Pretī atslēgas robiņu padziļinājumiem slēdzenē izurbjam urbumus.
Izvelkam ārā atsperītes un tapiņas, un izņemam ārā serdeni.
Ievietojam serdenē atslēgu, kuru paredzēts izmantot, un piemeklējam tapiņas, kuras attiecīgi atslēgas zobiņiem + - ir serdenes līmenī. Ja kada tapiņa izceļas - pievīlējam līdz serdenei.
Ievietojam serdeni atslēgā, ievietojam atpakaļ tapiņas, atsperītes un aiztasām "tehnoloģiskos urbumus", un rezultātā iegūstam maģisko "pārkodēto atslēgu".
Ja kaut ko nepareizi izskaidroju, tad lūdzu mani palabojiet, bet vēlreiz atkārtošos - nav jegā forumā ievietot bildes, ja tām nav reāla paskaidrojuma. Protams, izņēmums ir reklāmas gadījums.........
Ziņojumi: 6982 Reģistrēts: 23.11.10 No kurienes: Valmiera
Ir gan tev taisnība, to visu aprakstīt ir baigais slinkums, baigi nočakarējos ar bildēm.
Atsperes un apakšējie pini paliek korpusā, piespiesti ar stieni, augšējie pini paliek cilindrā un pielāgojas atslēgai jeb otrādi pini pēc atslēgas kā šinī gadījumā.
Ziņojumi: 6982 Reģistrēts: 23.11.10 No kurienes: Valmiera
Krisjanis rakstīja:
Esmu apņēmies savu 250/559 slēdzeni šādi dabūt vaļā un pielagot citai atslēgai - kā notiek tieši "atmūķēšanas" process? un kurā vietā jāveic urbums, lai dabūtu centrālo cilindru no pašas serdes ārā?
Sveiks.
Jāurb te, tur ir fiksacijas pins, vēlāms pirms mūķēšana, bet tas nebūs tik vienkārši, jo izjaukt var tikai pie pagrieztā stāvokļa un jāiespiež pinu iekšā un tad tikai ārā spiežot iekšā stieni 10 mm, un tas arī zem jautājuma, fiksācijas pins var noklemmēt citā caurumā, tad atkal vajadzēs urbt vel vienu caurumu.
Tas nebūs tik vienkārši, es pie atslēgām nostrādāju 8 gadi, un zinu slēdzenes un cilindru tehnologiju, bet ja pirmo reizi, diezvai izdosies, bet ja nedarīt neko, arī nepareizi, mēgini.
Aizmirsu jautāt, par kādu slēdzeni iet runa, ja aizdedze, tad tur krietni vieglāk, ja beņkis, tad sarežgītāk.
Ziņojumi: 6982 Reģistrēts: 23.11.10 No kurienes: Valmiera
i_edgars rakstīja:
Re ku principiālā uzbūve http://foto1.inbo...pg[/quote]
Sveiks.
Diez vai tas ir īsta uzbūve, shēma ir pilnīgi garām jo neatbils tehnologijai. Četri pini iet starp zobiem ne vis zobos un piektais pins ir neatkarīgs un nav nekādas sakaras ar atslēgu, tas ir fiksācijas pins, viņč fiksē iekšejo daļu lai pie pagriezta stāvokļa nelien ārā.
To rasejumu zīmēja cilvēks, kurš nezin to tehnologiju.
Ziņojumi: 130 Reģistrēts: 18.12.10 No kurienes: Ogre
Vai ir iespejams izdarit taa - es iznjemu stuures un sedeklja sledzeni,aiznesu pie atsleedznieka un vinjsh man pievile vajadzigas atslegas?Toist,vai tas ir reaali vispar?
Ziņojumi: 6982 Reģistrēts: 23.11.10 No kurienes: Valmiera
Girts rakstīja:
Vai ir iespejams izdarit taa - es iznjemu stuures un sedeklja sledzeni,aiznesu pie atsleedznieka un vinjsh man pievile vajadzigas atslegas?Toist,vai tas ir reaali vispar?
Sveiki.
Es pats strādāju šajā jomā (atslēgu servisā APO Valmierā) jau 8 gadi.
Tas vis ir reāli izdarams, bet tikai nevis pievīle atslēgu bet izgatavo atsēgu pēc serdes, pievīlēt var no atslēgas uz atslegu.
Pievīlēt no atslēgas uz atslēgu varētu maksāt no 2 līdz 5 ls.
Ja tāisīt atslēgu pēc cilindra, tas maksā no ls 15 līdz ?????????.
Tas tik vienkārši nenotiek.