Ziņojumi: 198 Reģistrēts: 12.08.15 No kurienes: Rūjiena
Sveiki! es te ar savu problēmu, kas atklājās jaucot laukā motoru, kuram nekādi nevarēja dabūt normālu stāvgāzi!
Sekss sākās ar to, ka galvas blīves bija no papīra - jau sāku šausmināties, virzuļiem aksiāla kustība, domāju - nu labi, padiluši pirksti, nekas traks + vēl kloķene pakaļā...
noņemu podus - a kas tur? 638 vēderā 634 virzuļi!!!!!!!! joptv....
tagad jautājums - 634 pirksti ir tievāki? jo noņemot virzuļus, koķene vairs nav tik traki beigta kā biju domājis, izrādās viss grabonis bija pirkstos
otrs jautājums, ieplūdes kanālus nosedzošā 634. jawas virzuļa daļa varēja ietekmēt neiespējamību noregulēt stāvgāzi?
blokus vēl neesmu pāršķēlis, bet pat o ir bail darīt, ka tik tur kāds nav emkas kārbu iemudrījis
katrā ziņā - apakšējā ass kustās uz augšu un leju...
Ziņojumi: 198 Reģistrēts: 12.08.15 No kurienes: Rūjiena
tā, ar fotogrāfijām nekāda progresa nav, BET pāršķēlu bloku, tas ko tur ieraudzīju bija pilnīgs khmm....
kloķenes galu pats sačakarēju, bet tas sīkums.
sāku pētīt bloka iekšas - saskrāpēts, sākam pētīt kloķeni - klaņu pirksti iemetināti, kaut kas slīpēts ar flekis, karoče metama detaļa... tagad stāvu dilemmas priekšā - domāt par remontu vai vest uz tolmetu man jau rokas ir nolaidušās, redzot kas ar to moci ir darīts, pat motora skrūves bija ar pirkstiem atskrūvējamas....
Ziņojumi: 7523 Reģistrēts: 23.11.10 No kurienes: Valmiera
nanza rakstīja:
tā, ar fotogrāfijām nekāda progresa nav, BET pāršķēlu bloku, tas ko tur ieraudzīju bija pilnīgs khmm....
kloķenes galu pats sačakarēju, bet tas sīkums.
sāku pētīt bloka iekšas - saskrāpēts, sākam pētīt kloķeni - klaņu pirksti iemetināti, kaut kas slīpēts ar flekis, karoče metama detaļa... tagad stāvu dilemmas priekšā - domāt par remontu vai vest uz tolmetu man jau rokas ir nolaidušās, redzot kas ar to moci ir darīts, pat motora skrūves bija ar pirkstiem atskrūvējamas....
Ziņojumi: 198 Reģistrēts: 12.08.15 No kurienes: Rūjiena
tā, atvainojos par to, ka bildes neesmu pievienojis, bet nolemts celt augšā šo mironi, celšu lēnā garā, jo līdzekļi ir ierobežoti!
jautājums sekojošs - kaut kur, kaut kad lasīju, ka kāds foruma biedrs var palīdzēt tikt skaidrībā ar dokumentiem.
uz doto brīdi ir 2 situācijas ar dokumentiem!
1. ir nr zīme, un šķiet, ka rāmja nr plāksnīte, Bet par to neesmu pārliecināts! dokumentu nav uz rokas, nezinu arī īpašnieku! kā ar šādiem papīriem varētu tikt galā?
2. situācija - ir dokumenti un nr zīme, tikai cilvēks ir ļoti slinks savos meklējumos un nevīžā savā dzīvoklī sameklēt.
jautājums ar šo situāciju - nav rāmja nr plāksnītes, nu tās, kas priekšā rāmim piekniedēta - vai bez šīs detaļas ir iespējams TA veiksmīgi iziet, pieņemot to, ka es pārsitu rāmja nr?
Edit:
ā, vēl jautājums - ātrumu pārslēdzējmehānisms, tas kurš dakšīņas kustina,kustās kniedē - ko darīt, urbt kniedi laukā un sakniedēt pa jaunam vai var to pašu veco kniedi piesist ciešāku?
Ziņojumi: 198 Reģistrēts: 12.08.15 No kurienes: Rūjiena
LV nr zīme vecā tipa vēl ar karodziņu.
nu tā nr pārsišana ir tā tīri teorētiski, ja netieku galā ar šo, konkrēti eksistējošo
a kā to visu noskaidrot? csdd taču neizsniedz info par īpašnieku
Edit:
georgs64 rakstīja:
Kulisu jāpērk jaunu.
a cik tas brīnums maksā?
pie viena, ceru, ka manos krājums ir vēl kāds normāls 4. ātruma zobrat, jo skatos, ka tas ir diezgan bēdīgs.
skatos, ka kāds to kārbu ir pamatīgi šaibojis, pirmo reizi tik daudz šaibu iekš kārbas redzu. visām asīm galos, dakšinu asij, pie visiem gultņiem utt
Ziņojumi: 7523 Reģistrēts: 23.11.10 No kurienes: Valmiera
Ja ir numurs ar karodziņu tad īpašnieku var sameklēt csdd datu bāzē.
Aizei uz csdd pie priekšnieka, tieši pie priekšnieka un izstāsti savu bēdu.
Kulisa maksā 25 eiro un zobrats arī 25.
Skaties te: www.jawa.lv
Šaibošana gan ir aizdomīga.