Ziņojumi: 7523 Reģistrēts: 23.11.10 No kurienes: Valmiera
Sveiki tauta.
Beidzot ir arī peredzēta tēma par blakusvāgiem u piekabēm.
Vis kas ir saistīt par minēto pārvadāmo rīki, rakstam te.
Man prieks par Jums.
Наше, Вашим
Наконец то есть предназначенная тема про коляски и прицепы
Всё что касаится это го средства перевозки, пишем тут.
Я рад за Вас.
Ziņojumi: 154 Reģistrēts: 30.11.10 No kurienes: Alūksne
Pats moci pirku Rīgā Daugavgrīvas veikalā 1977 gadā.
Mocis maksāja 900 rubļus
Blaķeni pirku 1978 gadā tur pat,maksāja 420 rubļus.
Pēdējos gados pirms restaurācijas mocis bij pie brāļa dēla....maz kas bij pāri palicis.
Ziņojumi: 819 Reģistrēts: 23.11.14 No kurienes: Ogre
Velorex 560.01 1968.gads
Ritenis 16'' rumba no 360 ''mazā''
Pašmasa 70 Kg
Kravnesība 105 Kg
Edit:
šiem 560 modeļiem ir šādas tādas atšķirības.
Konkrēti manam 1968 gada spārns ... lukturis sanāk sēdināts.
Bilde no krāsošanas mācību procesa
Brāļa velorex 560 1969 lukturis ir kā uz taisna dēļa.
ja atradīšu bildi, tad vēlāk ielikšu.
Tāpat arī atšķiras sēdekļu atslēga.
Brāļa 1969.gada modelim atslēga plastmasas korpusā - precīzi tā pati atslēga kas motocikla sēdeklim!
Manam pavisam cita
Viens variants ir šāds
Var nopirkt jawamarkt.cz
Otrs variants ir ar āķi galā.
atkal no tā paša markt.
Amortizators tāds pats kā omītei tikai augšpusē bukse nāk gredzenā, kurš nāk uz amortizatora!
Ziņojumi: 819 Reģistrēts: 23.11.14 No kurienes: Ogre
Tāpat arī ir divu veidu rokturi blaķenē.
Hromēts un ar gumiju pārvilkts.
Vecākiem modeļiem nāca hromēts, jaunākiem jau ar gumiju pāri.
Bilde no jawamarkt.cz
vai arī ar gumiju pārvilktais
Ziņojumi: 154 Reģistrēts: 30.11.10 No kurienes: Alūksne
i_edgars rakstīja:
Bildēs ir viena kļūda jau salikšanas procesā!
Priekšējai diagonālajai atsaitei ir jābū piestiprinātai pie rāmja starp rāmi un motoru, nevis starp rāmi un priekšējo dakšu.
To man jau Krišjānis aizrādīja....un kāpēc viņam uzreiz tas acīs iekrita...tāpēc ka pats kādreiz nepareizi bij salicis!
Pārliksim...paldies par acīgumu!
Ziņojumi: 55 Reģistrēts: 13.12.10 No kurienes: Aiviekste
Rechijam bildēs ir 560/01 modelis, 560/00 nāca savādāks rāmis un gumijas spilvens amotrizatora vietā, arī hromētais rokturis bija pirmajam modelim. Modeļi mainījās aptuveni vienlaikus ar Jawa 354 un 360 modeļa maiņu 1964 gadā.
Ap 1969 - 1970 gadu nedaudz mainījās blakusvāģa konstrukcija - blakusvāģa spārnam pazuda padziļinājumi pie lukturiem, lukturi ir nedaudz savādaki, ar lielāku diametru. Mainījās atslēga un kulbai vairs nebija iestrādāta metāla stīpa ap atveri, līdz ar to mainījās arī gumija un rokturis. Šīs blakusvāga izmaiņas aptuveni sakrita ar Jawa 360 vizuālajiem uzlabojumiem - priekšas spārna maiņu, bākas uzlikām un sēdekļa šuvuma profilu.
Jautājums Rechijam, no kā izmantoji gumijas buksi blakusvāģim? Manai jānomaina pa ziemu...
Ziņojumi: 7523 Reģistrēts: 23.11.10 No kurienes: Valmiera
elf rakstīja:
Pats moci pirku Rīgā Daugavgrīvas veikalā 1977 gadā.
Mocis maksāja 900 rubļus
Blaķeni pirku 1978 gadā tur pat,maksāja 420 rubļus.
Pēdējos gados pirms restaurācijas mocis bij pie brāļa dēla....maz kas bij pāri palicis.
Vauuuuuuuuu.
Gribēju citēt tavi vādi, bet kaut kā neveksmīgi izdzēsu visas tavas bildes, stulba govs.
Samet bildes pa junam.
Paldies Aigar.
Cepure nost.
Ziņojumi: 396 Reģistrēts: 06.09.11 No kurienes: Kaliningrad
georgs64 написал:
Sveiki tauta.
Beidzot ir arī peredzēta tēma par blakusvāgiem u piekabēm.
Vis kas ir saistīt par minēto pārvadāmo rīki, rakstam te.
Man prieks par Jums.
Наше, Вашим
Наконец то есть предназначенная тема про коляски и прицепы
Всё что касаится это го средства перевозки, пишем тут.
Я рад за Вас.
Да, тема великолепная! Только вот для Русскоязычной аудитории не совсем удобная)))
Переводить с помощью переводчика каждое сообщение не очень удобно, да и переводчик зачастую не очень корректно передаёт смысл, приходится довольствоваться картинками))) Ну это так, мысли вслух))
Ziņojumi: 819 Reģistrēts: 23.11.14 No kurienes: Ogre
treners rakstīja: no kā izmantoji gumijas buksi blakusvāģim? Manai jānomaina pa ziemu...
Es Izmantoju parastu gumijas cauruli ar kordiem iekšā. precīzu dieametru neatceros. bet ļoti precīzi viss tur derēja.
vēl pēc 3500 nobrauktiem kilometriem viss turas savās vietās
Edit:
treners rakstīja:
Mainījās atslēga un kulbai vairs nebija iestrādāta metāla stīpa ap atveri
Kā reiz man viens bez metāla stīpas arī ir - manuprāt nesaturīgāka konstrukcija!
Un salīdzinājumam ar metāla stīpu
Lieki piebilst, ka gumijas atšķiras - savā starpā nevar samainīt