BIEDRĪBA “RETRO JAWA KLUBS Russian Latvian
Tēmas pārskats: RetroTūrists 2011
Lietotājvārds:  Parole:    Reģistrēties |  Aizmirsi paroli

Kurš šeit atrodas? 1 Viesis
 draugiem.lv Printēt tēmu
RetroTūrists 2011
turists
Sveiki.

"RetroTūristā" šogad piedalījās 42 moto tehnikas vienības un 66 dalībnieki. Laika apstākļi uzskatāmi par ļoti labiem, ņemot vērā to, ar ko visu iepriekšējo nedēļu tikām biedēti. Smile

Paldies visiem, kas ieradās, Pie viena oficiāls paldies un žetons sekojošām personām:

Piektdien vakariņas: Laura Birzenberga, Andis Pūliņš
Sestdien Brokastis: Uvis
Sestdien Vakariņas: Ilona Birzrenberga, Dainis Birzenbergs
1. obligātais KP: Una Zariņa, Raimonds Kaimiņš, Edgars Kazulis, Santa Trokša, Valdis Prancāns, Larisa Zariņa
2. obligātais KP: Linda Lancere, Līga Māsēna, Sabīne Vilciņa, Edgars Zariņš, Elza Māsēna.
3. obligātais KP: Kaspars Briedis, Ieva Pūdāne
4. obligātais KP: Gatos Vectirāns (kareivis), Toms Erenpreiss, Gustavs Erenpreiss, Baiba Rutkovska (Sarmīte Baibakova).
5. obligātais KP: Edgars Kristapsons, Renards Rolmanis.
+ Paldies Bizītim, arī ļoti daudz palīdzēja!

Protams, paldies arī par ziedojumu, jutos ļoti neērti tajā situācijā, beigās radās pārpalikums, tiks izdalīts KP, cilvēkiem kā degvielas kompensācija.

Kas attiecas uz Tiem, kuri neieradās, domāju, ka nepubliskosim.

Tradicionāli bija arī kļūdas vērtējumā, steiga ne pie kā laba nenoved. Labosimies. Tie, kas tika nepiedodami nenovērtēti dabūs visu, kas viņiem pienākas.
Kā arī tiks sagatavota specbalva - diploms, Valteram Veidem, kā jaunākajam dalībniekam.

Gaidu bildes, aprakstus, piedzīvojumu izklāstus, ieteikumus.

Paldies visiem!

Izmainījis(usi) turists, 13/07/2011 18:57
left  up  down
oilmaster
Kožu nagos, ka netiku...Bija savi iemesli.

Visiem, kas piedalījās malači!!
Tie, kas nosačkoj, pašī vainīgi.Grin
left  up  down
turists
https://picasaweb...3LWyuNK4Kw bildītes
left  up  down
Viesis
Šoreiz kaut kā baigi gari rakstās, gandrīz vai uz romānu velk!

Pirmā daļa.

Nedaudz iespaidu par Retro Tūristu arī no manas puses.
Uzreiz sākšu ar pateicību Mārcim par organizēšanu un visai organizatoru komandai par pašaizliedzīgo ieguldījumu, kā arī nedrīkst nepieminēt, ka ēdiens bija vienkārši debešķīgs.
Mans priekšlikums un novēlējums ir, ka šim pasākumam ir jāturpina izcelties ar superīgu organizētību (interesants maršruts un vēl interesantāki kontrolpunkti) un ar neatkārtojamu virtuvi, tas ir ēdienu (paskaidrojums priekš tiem, kuri ar virtuvi saprata, virtuves iekārtojumuSmile).
Ko gan vairāk baram vajag, vienu vagaru, kas visus izdīda un pilnus vēderus, lai nevelk uz kašķiSmile
Vēl gribu atvainoties Mārča draudzenei un citām mātēm, kurām līdzi bija mazi bērni, ja gadījumā sestdienas naktī dodoties prom nejauši kādu pamodināju. Kāds nesaprašanā jautās, ko nozīmē dodoties prom, ja jau tik labs pasākums kāpēc jādodas prom, par to sīkāk izklāstīšu tālākajā aprakstā.
Ja jau aizskāru vecāku un bērnu tēmu, tad pie viena gribu atstāstīt sestdienas vakarā dzirdēto apgalvojumu, tagad jau īsti neatceros, kurš to teica, iespējams, ka Kārlis, bet ja kļūdos, tad īsto autoru, lūdzu, neapvainoties. Doma sekojoša, uz šādu pasākumi ir vismaz vienreiz jāpaņem līdzi arī bērni un sieva, lai viņi saprot, ka vecais nav vienīgais tāds dīvains, kurš ilgas stundas pavada garāžā, ka ir vēl tādi un diezgan daudz tādu, un iedomājies, visi viņi ir normāli cilvēki ar kuriem jautri un patīkami pavadīt laiku. Savādāk, ja ģimenei draugu vai paziņu lokā nav vēl kāds pazīstams retro tehnikas fans, tad var rasties situācijas, kad mājiniekiem ir grūti saprast šo apsēstību.
Tagad par pašu pasākuma norisi, sākās viss ar manu tikšanos ar Kārli, tajā pašā Statoilā uz Jūrmalas šosejas, kur pāris stundas iepriekš tikās vēl daži foruma lietotāji un teroristiSmile, vai vismaz plānoja tikties, nav sīkākas informācijas, vai viņi beigās tiešām tur satikās.
Tik ilgi ņēmāmies pa darbiem, ka beigās pirms paša starta ap 19:30 sāka līt lietus, mēs ar Kārli apspriežam vilkt personīgās siltumnīcas vai nēSmile Nolemjam aizbēgt no lietus, jo uz Jūrmalas pusi debesis izskatās sausas, un būsiet pārsteigti mums tas veiksmīgi arī izdevās, izbraucot dažas piles dabūjām, bet tās ātri nožuva un tālākais ceļš bez lietus.
Maucam divatā tā ap 95-100km/h un katrs kaut ko pie sevis domājam, es par to kā nonākšu galā, cik ilgi vēl jābrauc, vai tikt telts nebūs jāceļ pa lietu, Kārlis savukārt par, ziniet es nezinu par ko viņš domāja, gan jau par kaut ko līdzīgu, vismaz no malas skats viņam bija tāds domīgsSmile. Tā mēs diezgan monotoni virzījāmies uz priekšu, bez īpašiem notikumiem un piedzīvojumiem, ja nu vienīgi dažas kravinieku un autobusu apdzīšanas, kur Kārlim nebija nekādu problēmu, toties man paātrinājums aizņēma veselu mūžību, bija jāsāk plānot manevrs jau laicīgi un jāieskrienas labu gabalu pirms apdzenamā un arī tad jāpieplok pie stūres labāko aerodinamisko pozīciju stilā. Tajos brīžos es diezgan daudz aizdomājos par laikiem, kad Jawas valdīja uz ceļiem un kabināja visiem vienā setā. Pag a tādi laiki vispār bija, moš es par nepareizām lietām sapņoju!Smile Tā nu visādas domas domājot bijām jau pie Tukuma apļa, kur bija jāsatiek Ilmārs no Jelgavas. Sākumā viņu pat nepamanījām, viņa mocis un sieva bija veiksmīgi saplūduši ar benzīntanka nesteidzīgo idilli vai varbūt vienkārši mums redze sūdīga, bet, kad pats Ilmārs iznāca no tankštelles, to nepamanīt nevarētu pat septiņi aklie ar galvām ūdens spaiņos, jo viņš gandrīz vai spīdēja, gluži kā jāņtārpiņš vasaras naktī. Viņa spilgti oranžo atstarojošo kostīmu vienkārši nevar nepamanīt, kas, ja tā padomā, ir liels pluss uz ceļa, jo drošība taču ir galvenais. Ja velkam paralēles ar Jawu pirmo kopīgo izbraucieni uz Kuldīgu, tad Georg piedod, būtu toreiz bijis arī Ilmārs, tevi neviena vāvere i nepamanītu, jo katram ir skaidrs, kurš būtu pirmais čalis ciemāSmile. Nebūtu viņam līdzi sievas, viņš nemaz līdz „Stiebriņiem” netiktu, jo tur pat Tukuma aplī jau bija manāmas plēsīgi noskaņotas riekstu grauzējas, kurām no sejas skaidri varēja nolasīt, ka viņas vienmēr panāk savuSmileSmile.
Tā mēs bez īpašas apstāšanās un kavēšanās vilkām līdz Usmas benzīntankam, pieliet bākas līdz lūpai, lai nākamajā dienā var droši un ilgi gāzt. Visu ceļu turējām ap 85-90km/h, sākumā jau domājām, ka būs jābrauc lēnāk, jo Ilmārs divatā ar sievu uz sava 250cm3, bet viņa braucamais gāja apbrīnojami labi, un bez jebkādām problēmām bijām galā. Usmas tankā uzpildījāmies, papildinājām alus krājumus un prom uz „Stiebriņiem”.
Vakars Stiebriņu sētā bija burvīgs pat ar visu lietu, pērkonu un zibeņiem, kas mūs izklaidēja un lika ciešāk saspiesties tikai īsu brīdi, un tas īstenībā bija tieši laikā, jo tad Mārcis vadīja izskaidrojošo sapulci par aizraujošajiem notikumiem, kas mūsu sagaida nākamajā dienā. Vēl pirms lietus paspējām uzcelt arī savas teltis, bijām vieni no pēdējiem, kas to darīja, jo arī ieradāmies gandrīz pēdējie, pēc mums vēl atbrauca, ja nemaldos Grandāni un gandrīz ap pusnakti arī Madonas grupējums, jeb 6 voltīgie, kur īstenībā tikai viens cilvēks bija no Madonas, pārējie no Rīgas un Ogres, ja kaut ko rakstu ne tā, droši labojiet, pārējā nometne jau bija paspējusi iekārtoties un uzēst lielisko soļanku, kurā mierīgi varēja iespraust karoti un tā stāvēja, kā vēlāk noskaidrojās visiem īsteniem kurzemnieku ēdieniem jābūt tādiem, lai iespraužot karote stāvētuSmileSmile, tagad es saprotu, kur tādi raženi un mutīgi vīri, kā slavenie Rododanderi, tai Kurzemē padevušies, šādi barojot pat no mazā, kalsnā Rīgas puikas Gunta (Ursus), kuram gan it kā saknes esot Baldonē, īstu vīru var uztaisītSmile, vēlreiz paldies pavāriem!
Sapulces laikā arī mēs ar Kārli nedaudz iesmēlām no lielā katla, un kā reizi instruktāžai beidzoties arī mūsu vēderi bija pilni un vakara uzdzīve varēja sākties. Bija izveidojušās vairākas grupiņas, droši vien ar tiem, kas viens otru labāk pazīst un katrs sāka vilkt ārā kas nu kuram ir paķēries līdzi, dažs kūpināja patīkami aromātisku ūdens pīpi, cits mērījās kuram lielāka alus bundža, cits vēl pa kabatu tikai sildīja savu mazo pipariņu, šeit palūgšu ar fantāziju neaizrauties, ar pipariņu domāju, mazo piparu šņabīti, visi, kas padomāja, ko citu, variet paši izsecināt, cik samaitāti esatSmile. Grupiņas ik pa laikam rotēja, mainījās un sajaucās, sarunas arī bija visdažādākās gan par motocikletiem, par ziemā paveikto, vai nepaveikto, par nākotnes plāniem, par dažādiem auto modeļiem, īpaši par bmw un to zirnekļiem, lai kas tie par zvēriem arī nebūtuSmileSmile, kā arī dzirdēju īsu pamācību auto pamata tjūnēšanā. Vispār sarunas bija visām gaumēm un zināšanām, ja neko nezināji par zirnekļiem varēji mierīgi runāt par sienāžiem arī bija labiSmileSmile. Es, Kārlis un ventspilnieku apvienība, ik pa laikam iegriežot ar roku darbināmu radio un tukšojot traukus, tā nosēdējām līdz 03:00 vai pat 03:30, kas to lai vairs precīzi atceras. Rītausma bija sagaidīta, tad arī varēja doties pie miera un izklīst pa teltīm, cenšoties neaizķerties un neizraut citiem atsaišu mietiņus.
Turpinājums sekos...

Izmainījis(usi) Viesis, 08/07/2011 10:54
left  up  down
turists
Paldies Andim par palagu.. patīk man lasīt viņa gara darbus. + Varam visi viņu apsveikt, oficiālie rezultāti vēl nav publicēti, bet ir gatavi. Izlabojot visus feilerus un sasummējot kā nākas punktus, viņa komanda "Fiksie gliemeži" ierindojusies godpilnajā III. vietā. Smile Sveicam! Balvas būs!
Gaidam apraksta otro daļu.
+ Te var ievērtēt video kā "Rododanderi" un daži no "MIR" un "Kolhozņiki" mājās piļīja. : http://www.youtub...dded#at=23

Izmainījis(usi) turists, 08/07/2011 08:46
left  up  down
bizits
Andiss žetons par aprakstu...
Lasot rodas sajūta, ka tas atkal notiek! Grin

Kas attiecas uz ēdināšanu.. Soļanku un šķēlrāceņeim ar sviestu, sīpoliem, gaļu... Redzēju aizkulises tam visam. Pie soļankas piestrādāja māsa, pie rāceņiem mani vecāki + visi kas bija sabrauksuši mājās. Grin Vājprātīgs paldies senčiem par sapratni un atbalstu šādam pasākumam. Katrā ziņā ieguldītais darbs un laiks ir tuvu maximumam, jo, ja pasākums pāraug mega projektā (pieļauju, ka nākamgad būs vēl vairāk ļaudis, jo tiks rīkots, iespējams, vidzemes pusē), pagatavot uz ugunskuru vēl vairāk šāda tipa paikas būs ļoti sarežģīti, bet noteikti ka būs jāpiesaista vēl vairāk palīgu, lai šo pasākumu turētu augstā līmenī, kur tiek domāts par moto braucēju, kā tādu! Wink

Ar cieņu,
Ugāles Rododanders!
left  up  down
Viesis
Nākamajā gadā vienā no kontrolpunktiem jātaisa uzdevums ar kartupeļu mizošanuSmile, lai vismaz kaut kā palīdzētu pavāriem!
left  up  down
Viesis
P.s. ierosinu Andim piešķirt titulu ,,Retrojawas rakstnieku savienības goda biedrs"[/quote]

Pilnibā piekrītu.
left  up  down
turists
Nav divu domu, tikko, kā saņemsim otro daļu tā uzreiz gatavojam godazīmi. Kā jau teicu, prieks lasīt! Smile
left  up  down
oilmaster
he, he, Andis, man šķiet, strādā neīstajā darba vieā!RollGrinGrin
left  up  down
jcz
Rekomendācija Georgam- savu nākamo mocīti taisi nevis laku kārtām klātu, bet gan tādu, kas bez bēdu laižams arī pa peļķēm un putekļiem
....jo motocikls radīts braukšanai, nevis kā izstādes objekts. Nekad neesmu sapratis augsto modi-tērpus ar kuriem var iziet tikai modes skatē, jo ikdienai tie nav valkājami, vai večus, kas pēc skata ir veči, bet patiesībā zilie!
left  up  down
oilmaster
es, piemēram moci taisu braukšanai nevis skatlogam, bet katram ir savas tiesības. Georgs vismaz atbrauca un ar visiem kopā ietusēja. Cik ir tādi, kas vispār uz nevienu līdzīgu tusu nerādās- atbilde daudz! To tik vien māk kā ar gudrībām forumos spīdēt.

Katrs savu tehniku novērtē dažādi, līdzekļi darbs utt un izdara izvēli.
jcz, ja viss tik vienkārši, tad nākamgad vai aiznākamgad (kad būs gatavs) gaidu Tevu uz Rētrotūristu ar Peraku, paņemšu savu 354 un stiepsim kopā pilna ručkā uz medaļām. Haa
left  up  down
georgs64
jcz rakstīja:
Rekomendācija Georgam- savu nākamo mocīti taisi nevis laku kārtām klātu, bet gan tādu, kas bez bēdu laižams arī pa peļķēm un putekļiem
....jo motocikls radīts braukšanai, nevis kā izstādes objekts. Nekad neesmu sapratis augsto modi-tērpus ar kuriem var iziet tikai modes skatē, jo ikdienai tie nav valkājami, vai večus, kas pēc skata ir veči, bet patiesībā zilie!

Sveiks.
Gribētos vel piebilst.
Es veinu reizi jau rakstiju, bet atkartošos lai nākam reiz nebūtu tik stulba salidzināšana manā adresē.
Es šo omīti restaurēju ka tālbraucēja klasisku transportu ne vis enduro ekstrim klase.
Es par diviem mēnešiem nobraucu tik pat ka drīz 5 štukas, un piedalos tik pat ka visos pasākumos ar asvaltētu ceļa virsmu.
Man rādās jautājums, tiešām, tevi neredzēju nevienā pasākumā ( es varbūt kļudos) , cik tev ir spidometrā, vai tik tālāk par savu mestiņu esi bījīs braucis??
Man ir tālbraucēja klasiskais tanspors ekipēts diviem cilvēkiem, ne vis enduru, pārrāk lieli izdevūmi lai nemīlētu savu otro sievu.
Tā kā nobrauc tik dauds ka es, Kārlis un Andis, tad mēs varēsim spries ar tevi tālāk .

Izmainījis(usi) georgs64, 11/07/2011 08:20
left  up  down
Viesis
Paradokss,lielākie rējēji un -dirsēji- ! ir tie KAS NEKUR NAV BRAUKUŠI. tik ar mēli pa internetu ... varoņi,nu kā mūsu deputāti.
left  up  down
strafer
Es uzskatu, ka vecās "omītes" ir priekš mierīgas braukāšanas, nevis priekš ārdīšanās... Cool Tomēr, tās tehnoloģijas nav tās jaunākās... Hmm
left  up  down
Pāriet uz forumu:
 
Līdzīgas tēmas
Lietotājvārds:  Parole:    Reģistrēties |  Aizmirsi paroli

Tēmas Forums Atbildes Pēdējie ziņojumi
Retrotūrists-2016 2016 14 15/05/2016 13:20
RetroTūrists 2012 2012 2 11/06/2012 09:27
RETRO JAWA Krievijā 2011 РЕТРО ЯВА в России 2011 118 21/01/2012 11:50
Narva Bike 2011 2011 8 08/09/2011 10:37
Retro Jūrmala 2011. 2011 3 30/08/2011 21:42

Pastāstīt citiem
Lietotājvārds:  Parole:    Reģistrēties |  Aizmirsi paroli

URL:
BB-Code:
HTML:
Pievienot:
Share |

Izstrādāts uz Pimped-Fusion.
RETRO JAWA © 2022
Kontakti
Pielāgošana ngt.lv